dilluns, 8 de juny del 2015

Lletra de nàufrag (Carme Marquès)

Per a qui trobi la botella adjunta. Benvolgut receptor. AJUDA’M.
Llenço la botella al mar amb la fe que algú la trobi en alguna platja civilitzada, on un nen l’agafi i la dugui tot rient i content a l‘avi del poble, aquell que tingui memòria antiga i pugui trobar l’illa on em trobo perdut.
L’illa, no és gaire gran, té un riu que la parteix per la meitat, l’aigua flueix alegre, freda i regalada entre la flora ardent de color i de llum.
No conec cap dada que pugui donar referència d’on trobar el lloc de l’illa. Maleïda illa, que em te captiu. He perdut la memòria, no recordo quan vaig menjar pa amb tomàquet per última vegada. Hi mira que m agrada, em torna boix, la baba em mulla la galta dreta, quan imagino el pa vermell de tomàquet!
Confio que el corrent marí dugui la botella a bon port i aviat em vingueu a buscar.
Una forta abraçada del nàufrag avorrit.
P. D. La barba m’arriba a l’engonal.

Pepitu 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada