dilluns, 20 de juny del 2016

La lletra preferida (Montserrat Fortuny)



M'han dit que triï una lletra i que després digui què en faria.

La meva lletra escollida és la M. Sí, la EMA. Potser perquè és la inicial del meu nom? No ho sé… Em penso que si em digués Ramira o Gertrudis o Filomena, no m'agradarien gaire ni la erra, ni la ge ni la efa… M'agrada més la EMA, encara que no sé ben bé perquè.

Potser és perquè, abans de néixer, ja soM a la Matriu de la Mare; després MaMeM de les seves MaMelles, o Metes, per dir-ho Més finet. Després MengeM tota Mena de Menges i quan teniM set beveM Molt de MaM…!

Ara deixeM que sigui ella, la EMA, qui s'expliqui ella soleta:


AMics : No cal que jo sigui la inicial, per a ser Maca. I tinc forMa de Muntanya, amb dues ciMeres.

El Meu sentiMent Més íntiM és l'aMor, sí, l'aMor, l'estiMar aMb tota l'àniMa.

EM trobareu al Matrimoni, al Marit i a la Muller, als aMants, als aMics, al Mar Mediterrani, a la Mar Morta…

A la Música, a la Melodia, als Madrigals, al Mes de Maig, Festes Majors, riMes…

Al Marbre, a les Maragdes, a les Margarides…

A la Mel, al Massapà, Malvasia, Most, Mannà, Mastegar, Menjar, eMpassar…

Mestres, Metges, Monjos, Monges, Moral, Misteri, MeMòria, Melancolia…

Mandra, dorMir, Mantes, Mantell, saMarretes…

Matí, Matinada, firMaMent, LluM,  caMí, oMbres…

Muntanya, Montseny,  Montserrat,  Maria, Mercè, IMMaculada, Margarida, ReMei, CarMe…

Mil, Milers, Milions… GraMàtica, aritMèrica, MateMàtiques…

TaMbé hi ha la Mort, però si no MoríssiM Mai… Quina Molèstia, el Món tan Malalt, aMb gerMans, faMiliars, aMics…

I quin Mal, les arMes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada