dimecres, 11 de maig del 2016

Oh, oh oh (Carme Marquès)



Després de pensar moltes vegades en la misteriosa desaparició del mitjó dins la rentadora, i fet un exhaustiu reconeixement dels filtres i gomes que envolten el tambor i qualsevol petit raconet, he conclòs que l’aparell podria tenir una porta màgica per on s’escolen els mitjons. Si aquesta idea es pogués confirmar seria possible que hi hagués un lloc en un racó de la galàxia a on anirien a parar tots els mitjons desapareguts a dins del tambors de milers i milers de rentadores.
       Intento parlar amb la veu del meu mitjó desaparegut i així poder explicar-vos amb detall el meu viatge.
        “El viatge no va ésser tan complicat com us podeu imaginar. En realitat existeix una porta dins les rentadores que de tant en tant s’activa i en obrir-se dóna pas a una quarta dimensió creant una vida paral·lela a la nostra. Vosaltres no em podeu veure però jo sí i estic al vostre costat encara que no em veieu.
       Jo sé que la meva parella roman desada dins d’una capsa que hi ha en un calaix de la tauleta de nit de qui va ser la meva mestressa, on puc visitar-lo sempre que puc i vull. En fa pena veure’l tan sol i mig ofegat dins la capsa però no puc fer res per endur-me’l i és per això que molt sovint el vaig a veure.
       Us haig de dir que ser a la quarta dimensió és agradable, aquí roman tot allò que va tenir vida i que per qualsevol circumstància va traspassar el llindar i ara es troba aquí. Rés del que va ser viu no es perd.
       Aquí estem tant a gust que mai no desitgem de tornar, el que sí que esperem és que algun dia, les coses i les persones que enyorem, puguem tenir-les amb nosaltres.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada