dilluns, 5 d’octubre del 2015

Un encert (Carme Marquès)

Formar part del Grup d’escriptura em va obrir horitzons ignorats que posseïa. Descobria sensibilitats i sentiments mitjançant l’escriptura en posar negre sobre blanc, hi abocava idees fantasioses o records que sorgien espontanis sense ser convocats. Em sorprenien per la seva naturalitat. Així, sense proposar-m’ho, sóc capaç d’escriure amb coherència narracions humils de les quals em sento cofoia.
Les companyes excel·lents. Elles m’han animat en tot moment amb els seus suggeriments i rectificacions, que jo sempre he agraït.
El grup, dones amants de les lletres, lectores insaciables, fa que el seu entusiasme encomanadís ens animi a totes a llegir i després a comentar les obres recomanades.
També vull fer palès el cordial acolliment de la Cooperativa Rocaguinarda al llarg de més de vuit anys. Gràcies per l’amabilitat de la vostra companyia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada