diumenge, 4 d’octubre del 2015

Sóc escriguinarda (Anna Collado)

ID 49951209 ©  | Dreamstime.com
Els dilluns, quan travesso la porta de la Cooperativa, ja albiro els caps de les meves companyes al fons del local, al voltant de la taula estreta que ens reuneix expectant cada setmana.
Sorprenentment, la meva imaginació es transforma en recipient perceptiu i comença a omplir-se amb les lletres dels exemplars que romanen a les prestatgeries de la llibreria. L’olor d’impremta reviu els meus sentits més adormits.
M’agrada escoltar les històries que han escrit les companyes sobre un mateix tema i em meravella adonar-me, setmana rere setmana, de com pot donar de sí cada tema proposat en mans de les nostres plomes, o millor dit, teclats. Tot plegat, em fa la sensació que les possibilitats davant l’escriptura són infinites i m’enorgulleixo de formar part d’aquest infinit amb la meva micromilionèsima modesta aportació.
Comparo el petit racó del fons de la Cooperativa, aquest espai que compartim cada setmana, amb un enorme univers on tot és possible: paraules inventades, complexos, quadres, lleteres, personatges mitològics, diàlegs, converses, inferns, miralls, pors, cors, somnàmbuls, dones negres, passats, no-llocs, veritats, mentides, pàgines en blanc, cuines, obres de teatre, maratonians, perruques, trens, boscos, portes, retorns, rodes de fira, instruments, esperes...
Les nostres ments lletraferides s’activen amb els suggeriments de temes, ja sigui in situ o des de casa, i desenvolupen, en forma de paraules escrites les mil i una possibilitats que se’n desprenen.
El Taller és imaginació, repte i aprenentatge. El Taller és amistat, respecte mutu i indret on compartir somnis. Tot això és el Taller per a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada