dilluns, 5 d’octubre del 2015

La trucada (Elisabet Prades)

Tot va començar amb una trucada. Era ben bé una cita a cegues i estava neguitosa, no sabia amb què ni amb qui em trobaria.
Però volia provar, fer el pas, treure'm la por i la vergonya de sobre i provar una experiència desconeguda.
Així que em vaig vestir amb els millors texans i el suèter més nou, em vaig calçar les botes de pell i amb la llibreta i un bolígraf dintre de la bossa vaig fer cap a l'adreça on havíem quedat.
En arribar no em vaig trobar amb una taula amb espelmes, coberts de plata i un menú de cinc estrelles, sinó amb una colla meravellosa de somniadores de paraules de qui em vaig enamorar al moment. Totes amb els seus llapis i els seus fulls plens d’històries i poemes. I puc assegurar que aquest amor encara dura i després de dos anys de matrimoni espero amb delit les nostres trobades com el primer dia i us puc ben assegurar que aquesta relació va per llarg, molt llarg.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada