dilluns, 11 de gener de 2016

La Vanguàrdia (Carme Marquès)

Srs. LA VANGUARDIA
Departament d’atenció al client

Benvolguts senyors,

Sóc Andreu Lupes domiciliat al carrer Sta. Rosalia núm. 5 primer primera, districte postal 08021. Subscriptor a aquest diari des de l’any 1989, sense cap queixa en la entrega diària dels seus exemplars que tots els dies trobava a la meva bústia.
Darrerament, però, no m’ha arriba amb la mateixa regularitat i això em provoca certa desconfiança en la persona que se’n cuida de fer-ho.
Amb la seguretat que aviat esbrinaran la causa de l’anomalia i em donaran les explicacions escaients quedo a l’espera de les seves notícies.

Andreu Lupes

**********

Sr. Andreu Lupes
C. Sta. Rosalia, 5, 1r 1a
08021 Barcelona

Distingit subscriptor,

Hem atès amb rapidesa la seva demanda i ens hem posat en contacte amb l’encarregat del repartiment d’exemplars de la zona. Aquest ens confirma que cap dia ha deixat d’acomplir la tasca que li tenim encomanada. El que sí que ens diu és que a la seva escala el seu nom està doblat en dues bústies, l’altra és la del 2n 3a. Caldria, que vostè intentés parlar amb aquest veí i mirés de treure l’entrellat d’aquesta anomalia.
Quedem sempre a la seva disposició, i no dubti de posar-se en contacte amb nosaltres en el cas que necessités cap altre aclariment.

Atentament.

Cap de Serveis d’atenció al client

**********

LA VANGUARDIA
Cap de Serveis Atenció al client

Apreciat senyor,

En el cas que fos el veí del 2r 3a qui s’estigués “aprofitant” i sigui ell el culpable de la desaparició dels exemplars, el problema el continuaré tenint, ja que dita persona té un caràcter inestable i gens sociable, i per aquest motiu no penso dirigir-li cap tipus de qüestió que pugui provocar situacions violentes de males relacions de veïnatge. Per la qual cosa els prego que pensin una possible solució que eviti l’encontra.

Favor que no dubto serà atès. Resto a l’espera de bones notícies.

Sr. Andreu Lupes

**********

Distingit Subscriptor,

Atès el cas excepcional del que fa esment, hem arribat a una possible solució: cal que vostè parli amb el president de l’escala i li demani permís per instal·lar una petita bústia personalitzada que nosaltres proveirem, sense cap cost addicional, que estarà tancada amb clau i només podrà obrir vostè. És la millor solució que li podem oferir.
Quedem a la seva disposició i esperem el seu vistiplau per poder-la executar.

Cap de Serveis d’atenció al client

*********

LA VANGUARDIA
Cap de Serveis d’atenció al client.

Distingit senyor,

Obtingut el permís per la instal·lació de la petita bústia per part del president de l’escala, em complau dir-los que la poden instal·lar-la així que puguin.
Resto agraït i complagut del tracte rebut. La confiança dipositada en vostès no ha estat decebuda.

Andreu Lupes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada