dimarts, 12 d’abril del 2016

Comiat de l'Anna Collado


 

Anna Collado Urieta (1973-2016) 

Ens faltaven moltes històries per escriure i moltes per viure. Anna, guardarem al cor la teva mirada i el teu somriure. Et recordarem sempre plena d'empenta i humor. Ha estat fantàstic compartir una mica de la teva intensa vida! Gràcies pel teu afecte i per tot el que ens has ensenyat.

Les teves amigues del Taller d'Escriptura Rocaguinarda

  No puc endur-me aquest cos,
perquè ara em pesa massa.
No vull que tinguis por,
els comiats deixen marca.
Semblarà que estigui mort,
però no serà veritat.
Estaré volant cap al meu planeta,
hi ha qui m’està esperant.
I em seguiràs sentint riure,
entremig dels estels.
El teu record em farà viure
cada cop que miris al cel.
                                                                             
(Lletra de Marc Artigau i Manu Guix. Del musical “El petit príncep”,
basat en la novel·la d’Antoine de Saint-Exupéry)
 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada