dijous, 6 de febrer del 2014

Jo volia volar (Núria Soler)

De petita sempre somiava que volava i, ara que ja sóc gran he decidit provar-ho. Vaig llegir un anunci: “Es donen classes de vol. Totes les edats. Preus assequibles”. Hi vaig rumiar uns quants dies i em vaig decidir:
—Bon dia, és aquí que ensenyen a volar?
                —I tant. Passa, passa, no et faci cosa...
                —Com t’agradaria volar? Amb ales, amb estel, amb núvols, amb...
                —Amb ales, amb ales! Pot ser?
                —I és clar que sí. Aquí tot pot ser.
                —Quan puc començar?
                —Ara mateix, si vols.
                —És que no duc diners, ni targeta...
                —No t’hi amoïnis, jo sempre cobro. Vols començar?
                —I tant, vaig dir.
De sobte em vaig trobar ben estirada, aguantada per unes mans fermes i una veu em va dir:
—Tanca els ulls, aixeca el cap, estira les cames. No, així no. Encara més estirada, bé, braços enrere, peus de punta. Ara ja et surten les ales, ja creixen, mou-les.
Em vaig deixar portar... quin goig... i... Mare de Déu, quina patacada!

2 comentaris:

  1. M'agradaria saber si el relat continua. O està publicat en format compte , i el dibuix a qui pertany. El trobo bonic. Podrie escriuré jo o nesecito , ser periodista. Gracies.

    ResponElimina
  2. Hola Belma,

    En primer lloc, gràcies per llegir-nos!

    T'escric en nom de l'autora d'aquest text, la Núria, per dir-te que el relat no continua. Al Taller totes som amateurs i cap dels nostres escrits està publicat. Em sap greu, però tampoc no et sé dir l'origen del dibuix. Normalment són imatges que trobem a internet. Si et ve de gust escriure no cal que tinguis cap titulació. Només et cal llapis i paper. I si a més vols unir-te a nosaltres els dilluns de 18:00 a 20:00 hores a la Cooperativa Rocaguinarda (c. del Xiprer, 13) seràs molt benvinguda.

    Una abraçada.

    Anna Collado

    ResponElimina