dilluns, 4 de juny del 2018

Tinc ganes de... (Eduard Alonso)



Tinc ganes de veure el groc retornar tot travessant la tenebra.
Tinc ganes de sentir el seu missatge de llum i llibertat.
Tinc ganes de veure la claror escampant-se arreu.
Tinc ganes de veure l'auri element del déu Apol·lo, gronxant-se, lleonat.
Tinc ganes de veure la Gran Muralla abillada de rutilant groc honorant el daurat origen sagrat de la Xina immemorial.
Tinc ganes d'alliberar els defensors de la terra, empresonats a terres de Ponent amb les claus grogues del lliure albir.
Tinc ganes d'invocar la ginesta i la seva aura.
Tinc ganes d'invocar la mimosa, tapís de distinció.
Tinc ganes de veure infants amb vestits de tots els colors lliscant per tobogans grocs lúdics i acollidors.
Tinc ganes de viatjar amb el Yellow Submarine pels mars de la democràcia.
Tinc ganes de posar llaços grocs al voltant del vell roure.
Tinc ganes de posar llaços grocs al meu cor de roure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada