dilluns, 18 de gener del 2021

La neu (Maria Rosa Botey)

Per mi, des de sempre, ha estat un fenomen de la natura que no m'ha agradat gaire, tinc la sensació d'ofec, de poca llibertat, no m'ha cridat mai l'atenció un paisatge nevat. M'agrada més un prat ben florit.

Sí que recordo la nevada del 62. Va ser impressionant, no recordo les conseqüències que hi van haver. És claríssim que no deurien ser tan negatives com les de Madrid. Encara que, tot i els inconvenients que han tingut els madrilenys (perquè només ha nevat a la capital), gràcies a la neu no hi ha hagut més morts en l'explosió de gas del carrer de Toledo, ja que els salesians que hi ha al costat mateix, no van deixar sortir els alumnes al pati perquè encara hi havia molta neu. Jo, d'això, en dic la mà de Déu (les opinions són lliures, només faltaria).

Conclusió: no m'agrada gens la neu, per molt romàntic que diguin que és.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada