dilluns, 12 de juny del 2017

Sol com un mussol (Montserrat Fortuny)



                  
      
                           Estic sol, estic sol
                          com un mussol…!
                          He tingut pares, també germans,
                          he tingut esposa, he tingut molts fills,
                          però estic sol,
                          sol com un mussol.
                          També està sola la lluna,
                          també està solet el sol!
                          Tots tres sols,
                          com tres mussols!
                          Oh, si fos una estrella,
                          Oh, si fos un estel,
                          si en tindria de família,
                          si en tindria de germans!
                          Vull ser estrella,
                          vull ser estel…!
                          Per a enganxar-nos l'un a altre,
                          com s'enganxen tots els astres
                          en la Galàxia, dalt del cel!
                          Però no, no sóc planeta,
                          no sóc del sistema solar,
                          la meva el·lipse és secreta,
                          faig voltes i voltes sempre sol.
                          Sí, sóc com un mussol
                          dalt del terrat,
                          tota la nit esperant, desesperat,
                          el cant del gall,
                         que m'acompanyi
                         amb el seu cant…
                         però, no! Quan ell canta
                         ja no puc cantar, jo!
                         Estic sol, com un mussol!                                    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada